FruitSecurity Holland

Volledige ondersteuning met ICT

FruitSecurity Holland is gespecialiseerd in oogstzekerheid door oogstbescherming. Met name in hagelnet- en folie-overkappingen. FruitSecurity heeft een groot aantal hectare overkappingen gebouwd in heel Europa, Azië, Amerika en Afrika. Ook distribueert FruitSecurity Holland wereldwijd haar producten.

Door hun jarenlange contacten met fruittelers weten zij inmiddels als geen ander hoe het voor je moet zijn om met één hagelbui je oogst te zien mislukken. Dat is waarom zij inmiddels meer dan 6.500.000 m2 hebben overkapt in 24 landen en ze nauw samenwerken met de beste partners in de wereldwijde fruitteelt.

De uitdaging

Voor de verhuizing naar het nieuwe pand in Opheusden zijn wij gevraagd door FruitSecurity Holland om zowel de telefonie als het systeembeheer in te richten. De server was verouderd en was aan vervanging toe. De verhuizing was gelijk een goed moment om de beveiliging van het netwerk te verbeteren. Daarnaast waren er een aantal wensen omtrent de telefonie, het thuiswerken en het onderweg bereikbaar zijn.

Onze oplossing

Nadat we een helder beeld hadden gekregen wat er allemaal gedaan moest worden om het pand klaar voor gebruik te maken hebben we samen met FruitSecurity Holland een project planning gemaakt. Samen met FruitSecurity Holland hebben we het voor elkaar gekregen om de verhuizing + implementatie binnen 2 dagen te doen. Dit houdt in van kabels trekken voor bijvoorbeeld netwerkpoorten tot aan het inrichten van de patchkast. Door de duidelijke planning en goede samenwerking kon FruitSecurity Holland de volgende dag weer aan het werk.

Tijdens de verhuizing hebben we gelijk de veiligheid van het netwerk aangepakt met een nieuwe firewall, 2factor authenticatie en onze monitoring software op de werkplekken. Deze software maakt gebruik van EDR zodat het netwerk ook veel beter beveiligd is tegen ransomeware aanvallen. De vraag over het online werken, onderweg bereikbaar zijn hebben we opgelost met Managed Voice, dit is een oplossing waarbij de centrale in de cloud draait. Iedereen is bereikbaar via zowel een vaste telefoon, software op de computers of een mobiele telefoon. Onderweg kan er gebeld worden met het vaste nummer, kan er intern worden doorgeschakeld.

Weten hoe wij u van dienst kunnen zijn?

Begrijpelijke uitleg van een vast IT supportteam. Geen ellenlange wachttijden of drie keer doorschakelen.