Prins Auto was op zoek naar een nieuwe ICT omgeving. Deze moest voldoen aan de modernste technieken. Daarnaast liepen zij vaak tegen vragen aan waardoor medewerkers niet efficiënt konden werken. Voor Prins Auto hebben wij een nieuwe omgeving ingericht op een RDS server. Voor het efficiënt samenwerken met bijvoorbeeld de fotograaf is er een SharePoint omgeving ingericht welke gekoppeld is aan de server. Bij de inrichting hebben we rekening gehouden met hun wensen, efficiënt werken. Hierdoor kan iedereen vanaf elke plek zijn werk uitvoeren. Daarnaast leveren wij onze ondersteuning, vaak met een kort telefoontje of mailtje naar onze helpdesk geven zij hun wensen door. Door korte lijntjes weten wij wat ze vaak bedoelen en kunnen we de medewerker snel helpen zodat zij zich weer bezig kunnen houden met hun werk.
De oude centrale was niet naar wens ingericht. Doordat wij een belschema hadden gemaakt, welke afdeling moet wanneer bereikbaar zijn, hebben wij een centrale kunnen opleveren die voldoet aan de wensen van Prins Auto. Medewerkers die kunnen zelf kiezen bij welk toestel zij inloggen met hun eigen extensie zodat ze altijd de juiste telefoontjes binnenkrijgen en bereikbaar zijn onder hun eigen intern nummer.
Peter Prins: Na een kennismakingsgesprek kwam het snel tot een samenwerking. Ik kreeg het gevoel dat Decit wist waarover ze praten en ze kennis van zaken hebben. Dat hebben ze bewezen met een oplossing die helemaal aansluit bij onze wensen!